Rabu, 09 Maret 2011

Holocoust Bagian dari Ilusi Nazi?

Holocaust merupakan satu ilusi. Pernahkah kita sadar bahwa ada juga di kalangan Yahudi hari ini yang menentang pendirian negara Zionis Israel? Golongan yang menentang itu adalah Yahudi Ortodox yaitu generasi dari perkumpulan Yahudi yang dibunuh oleh Nazi semasa WW2. Yahudi Ortodox tidak pernah bersetuju dengan gagasan Zionis dan lebih menghargai keamanan. Yahudi Ortodox ini juga pernah disampaikan dakyah Zionis bagi merealisasikan negara Yahudi Israel melalui agenda Nazi, mereka menolak, lalu dibunuh.

Mereka dibunuh untuk mengngelabui dunia dan supaya dunia merestui pendirian negara Israel yang wujud hari ini. Manakala Yahudi yang berfahaman Zionis dan Mason pun dibenarkan hidup untuk merealisasikan pendirian Negara Israel. Di mana Yahudi Ortodox yang ada hari ini, mereka tidak tinggal di Israel tetapi berada di Amerika dan Eropah, mereka hidup dalam kelompok sendiri dan menyisihkan diri dari kemajuan yang dikecapi dunia hari ini, mereka sama seperti golongan Amish. Tetapi tidak bermakna mereka tidak terlibat langsung dalam agenda Illuminati, mereka dilibatkan sama dan kita umat Islam juga turut dilibatkan sama tanpa kita sedari.
Atau mungkin saja Holocaust tidak pernah terjadi dalam lipatan sejarah dunia dan ia hanya diwujudkan melalui propaganda yang dibawa penulis-penulis sejarah dunia di Amerika. Jika Holocaust wujud melalui propaganda, ia tetap juga ilusi. Tujuannya juga tetap sama, untuk menjadi alasan pendirian negara Yahudi yang bebas, berdaulat dan bermaruah iaitu Israel.

Artikel Terkait: