Hadits Nabi saw tentang kondisi manusia; "Kedua kaki seorang hamba tidak akan bergeser pada hari kiamat sehingga ditanya tentang empat perkara: tentang umurnya, untuk apa dihabiskannya, tentang masa mudanya, digunakan untuk apa, tentang hartanya, dari mana diperoleh dan kemana dihabiskan, dan tentang ilmunya, apa yang dilakukan dengan ilmunya itu." (HR. Tirmidzi).

Sabtu, 05 Februari 2011

ALASAN YAHUDI MENDIRIKAN AJARAN ILLUMINATI

Penentangan bangsa yahudi kepada agama Allah SWT adalah disebabkan ajaran Tauhid. Menyembah Allah secara total dan menyadarkan manusia mengenai musuh yang sebenarnya, yaitu syaitan. Disebabkan syariat agama Allah swt melalui nabi-nabi terdahulu yang menyadarkan manusia mengenai tipu daya syaitan, maka mereka berusaha melenyapkan ajaran Tauhid. Pada waktu yang sama mereka memperluas agama syaitan ke seluruh dunia.Semasa kenabian Muhammad, agenda mereka terus berjalan dan nabi Muhammad menyadari agenda itu. Muhammad saw pernah berpesan kepada sahabat-sahabatnya mengenai bahaya ancaman golongan itu dan ia adalah ancaman Dajjal dan pengikut-pengikutnya yang menyembah syaitan.

Hari ini, penyembah syaitan ini sudah hampir mencapai tujuan, yaitu untuk menghidupkan kembali manusia Dajjal yang bermata satu, "Horus atau One-Eyed Sun God." Bukti rancangan dan agenda mereka sudah ada di sekeliling kita tanpa kita sedari. Penyembah Allah (umat Islam) kini dihujani berbagai fitnah, dituduh sebagai teroris, disudutkan dan sebagainya, ini adalah ancaman fitnah pengikut dajjal (penyembah syaitan) seperti yang pernah dipesan oleh Muhammad pada lebih 1400 tahun lalu. Islam yang merupakan satu-satunya agama Allah yang masih mendukung Tauhid terus ditentang habis-habisan dan coba disesatkan sebagaimana ajaran-ajaran Tauhid terdahulu.

Kata-kata Muhammad terbukti benar. Penyembah syaitan ini berlindung di balik perkumpulan-perkumpulan rahsia yang berada diseluruh dunia, mereka bersatu di bawah agenda besar Illuminati & The New World Order bagi mencapai cita-cita kedatangan Messiah (al-Masih) yang mereka percaya yaitu Dajjal (Ad-Dajjal al-Masikh) dan meniadakan kehadiran al-Mahdi yang sebenar yang diutuskan Allah dan memerangi al-Mahdi Islami.

Perang akhir zaman akan kelihatan seperti peperangan antara Yahudi, Nasrani yang memerangi Islam tetapi ia sebenarnya adalah perangan antara Islam memerangi angkatan syaitan yang bekerjasama dengan Yakjuj Makjuj. Ia kelihatan seperti Islam berperang dengan Yahudi/Nasrani karena Illuminati memperkuda dan berlindung di balik dua agama itu dalam menjayakan agenda jahat mereka.
Setiap kekecohan dan perjalanan dunia yang berlaku hari ini ada rancangannya, cuma satu perkumpulan yang merancangnya, mereka juga merancang seluruh sejarah dunia dengan bantuan syaitan supaya kita berfikir bahwa setiap sejarah itu berlaku secara kebetulan, tetapi sebaliknya ia dirancang dengan sangat licik oleh generasi-generasi satanist. Sesungguhnya tipu daya syaitan itu sangat halus...

Semua ini bukan satu teori kosong semata, terdapat bukti yang akan dihujahkan bagi menyokong setiap bukti dan tanda-tanda yang ada. Sesungguhnya, kedatangan kiamat itu benar, ujian Dajjal itu benar. SESUNGGUNNYA ALLAH LEBIH MENGETAHUI SETIAP APA YANG RAHASIA DI LANGIT DAN DI BUMI. Penulis hanya berusaha menyampaikan segala pengetahuan untuk dikongsi bersama saudara seagama bagi melihat kebangkitan semula umat Islam pada hari ini.
Berpeganglah dengan kalimah iman: Aku bersaksi tiada Tuhan selain Allah, Muhammad itu Rasul Allah.
dan

Ajarlah generasi kita supaya memberi salam kepada sesama Muslim, mentaati perintah Allah, berzakat untuk kebajikan Islam, menghormati orang tua, mematuhi mentaati ibu bapa, menuntut ilmu, menjadi bijak, tidak kufur dan paling utama mengenali kebenaran Tauhid karena ia akan membebaskan diri kita daripada segala kekeliruan dan menemukan kita kepada setiap jawapan.

Entri yang Diunggulkan

MENJUAL AGAMA PADA PENGUASA DISIFATI ANJING DALAM AL QURAN

Pemimpin/Ulama adalah cermin dari umat atau rakyat yang dipimpinnya. Definisi Ulama (wikipedia) adalah pemuka agama atau pemimpin agama ...